Pienessä tihkusateessa treenailua. Tilasin Pärssisen Pipan tokovihkot ja niiden innoittamana sitten aloin viilaamaan liikkeiden perusasioita. Löysin vihdoin meidän naksuttimenkin.

Sivulle tulot otettiin aluksi syyniin. Vasemmalla jalalla askel taaksepäin ja käsi teki saman edestakaisen liikkeen. Oikeaa paikkaa etsittiin, lapa polven kohdalla. Se onkin oikeasti aika takana :D Tyson on aina ollut liian edessä (tassut mun varpaiden kärkien kohdalla). Tätä sitten hinkattiin kunnolla. Vähensin käden liikettä, pidin sen jalassa kiinni. Otettiin myös seinän vieressä etu- ja takakautta tuloa. Tyson oli vähän ihmeissään aluksi seinästä, ei olla ennen treenattu seinän vieressä. Mutta paikka alkoi löytymään (ainakin mun mielestä), välillä meinaa Tysonin takapuoli kääntyä mun jalkojen taakse. Siihen auttaisi se, että laittaisin oman oikean jalkani vasemman taakse esteeksi. Kokeillaan ensi kerralla niin.

Seuraavaksi paikalla makuuta. Kokeilin heittää Tysonin jalkojen väliin namin, mutta poika pukkasikin sen kuonollaan eteenpäin ja nousi ylös namin perään. Seuraavalla kerralla lähti mun perään. Sitten alkoikin sujumaan paremmin. Olin 3-4 askeleen päässä, kävin välillä palkkaamassa. Kävin kyykyssä naama koiraan päin ja toisella kerralla selkä koiraan päin, heiluttelin käsiä, pyörin ympyrää kädet lepattaen sivulla. Tyson vähän katseli, että lensikö käsistä mitään, mutta ei kuitenkaan noussut.

Loppuun vielä kokeiltiin eteen tulemista. Jää aika kauas ja istuu väärällä tekniikalla (peruuttaa istumaan, kun oikeasti pitäisi etujalkojen pysähtyä ja takapään "pompata" eteenpäin). Ulkona ei ollut istumismahdollisuutta, joten treenattiin sitten kotona tuolin kanssa niin, että istun ja Tyson tulee mun jalkojen väliin. Turhaan kiirehdin tämän kanssa. Alkuun voisi ottaa vain sitä, että se tulee mun jalkojen väliin enkä vaadi vielä istumista.

Täytyy katsoa jos vielä ennen hakutreenejä ottaisi pienen tokotuokion.